080808, en fredag

Hej!
Jag är inte alls en bra bloggare, jag ska verkligen försöka ändra på det!
Snart är sommarlovet slut och jag tror jag är rätt nöjd med det faktiskt, jag har ingen ångest över att inte ha gjort något.
Imorgon klockan 09.40 avgår tåget till Stockholm C från tågstationen och där ska jag och mamma vara då.
Vi är där till onsdag och det känns himla bra säger jag bara.
Som jag redan sagt börjar skolan snart och just nu gör det mig ingenting, men när jag väl gått några dagar i nian tror jag att jag kommer ångra det jag nyss skrev. Jag mår så himla bra för jag har en underbar familj och fantastiska vänner. Kan man egentligen begära mer ?
Ta vara på dom sista sommarlovsdagarna, även om det inte blir bra väder!
Ha det bra allihopa.
/ julia

 
If you don't love me, pretend?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0