fredag

Fredag nu igen.
jag kan inte förstå varför jag är så himla trött och känner mig så nere?
Jag vet att ikväll ska jag va med otroligt fina och underbara kompisar och det kommer nog bli jättekul.? det borde få mitt humör och stiga. Men inte just nu, jag är för trött. ska gå ut och gå ett tag och rensa mina tankar. skönt ? ja!
Imorgon ska jag till Ina på kräftskiva och dit kommer det också fina människor! Nu känns det bättre faktiskt. : )
Att jag haft sån tur att få så bra vänner, som verkligen bryr sig. Tack!
haha, nu låter det som om jag vore jättedeppad. men det är jag inte. det är nog vädret som gör det. ><
hatar vädret just nu.
Jag vill ha sommar och värme igen.
Inte skola och höst!
uschameja!
nej, jag måste ut och gå nu.
ha de bra allihopa!
I wanna feel what love is and I know that you can show me.
/ julia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0