Moulin rouge

Det är just vad jag ser på nu, gråter gör jag också. Filmen är så sorglig. Det spelar ingen roll hur många gånger jag ser den. Det är alltid lika hemskt att se när Christian har Satine i sina armar när hon dör.

Idag är en sån dag man inte vill göra någonting förutom att se en riktigt bra film, men jag har i alla fall varit ute på en promenad! Duktigt duktigt julia.

Imorgon ska jag på tjejkväll hos ida och på lördag blir det kräftskiva hos Ina. Mysig helg att se fram emot. : ) Och nu är det bara tre dagar till skolan, och just nu är det lite blandade känslor över det. Jag vill verkligen inte tillbaka och sitta i skolbänken och ruttna bort. Men vad ska man göra? Förresten ska det bli kul att se allt folk, för det gör man nästan inte på sommarlovet. Nu ska jag fortsätta se på film, ha det bra allihopa.
/ Julia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0