Lina 18 år!

Nu har jag hamnat här igen, emma och lina har en fest. Lina har blivit myndig idag och emma och martin fixade överraskningsfest till henne. Ja alltså, lina blev arton idag, grattis gumman. jag och lina fick present av Emma, biljetter till björn gustafsson! så himla kuuuul ! Jag har stängt in mig i datarummet med Sandor. Han har nyss bitit mig i ögat, det gjorde lite ont. Dumma katt. :( han tummlar runt på golvet, orädd. inte alls den katt man såg för några dagar sen. Castor, sunny och Sandor har fortfarande lite svårt att komma överens men det kommer nog bli bra! skulle man kunna frysa nu? jag mår så bra, jag har en BRA känsla i magen och jag har en liten kissemisse som ligger vid min nacke varje natt och vaknar ofta av att han springer runt i ring på min mage och jagar sin svans och är sådär gullig som bara kattungar kan vara. jag har bra vänner och jag lägger ner mig i skolan. jag har ont i foten just nu så kan inte gå ut och gå. men annars tränar jag realativt mycket och det är bra. jag är posiviv och glad.
Kan det bli bättre? =)
Och förresten, min katt tycker om att SUGA på mina ögonfransar?
Dum i huuuvet!  jag tycker inte om det. ><
jag försöker verkligen blogga mer, men det känns inte som om nån läser det. men jag vet ju att det finns några iaf som läser, ni är anledningen till att jag fortsätter. nejdå, eller jo. delvis, men det är skönt att få skriva av sig.
Men nu orkar jag faktiskt inte skriva mer.
Skin, skin som den sol du är, låt hela världen se ditt vackra leende!
Du är finast! Pussssss*
/ Julia

Kommentarer
Postat av: Hanna

Jag läser minsann. ^^,

2008-08-31 @ 22:53:41
URL: http://helh.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0