friday

Det var på gränsen att jag inte gick upp idag, men jag vill inte missa så himla mycket. hur kul är det liksom?
när jag stod och väntade på bussen insåg jag va fint det är ute, jag älskar att va ute och jag längtar tills jag kan gå ut och gå låååånga promenader igen. att gå upp på morgonen och dra på sig mycket kläder, en stor mössa, sunny och mp3 och sen bara gå tills man inte orkar mer. :D åh!

idag var det faktiskt bättre när jag gick upp, jag fick väl några hostattacker och fick infinna mig vid toaletten några gånger. (va äcklig jag låter, men ja. jag typ måste spy när jag hostar. det är hemskt) och dagen började med att vi hade inställd matte. vi hade en läs och hörförståelse på spanskan, HAHA ann-marie kommer ju få sig ett gott skratt när hon ser mina svar. efter det var det engelska och vi såg på film och nu har vi ä n t l i g e n bestämt skoltröjor. vi får väl hoppas att dom ser bra ut >.< trodde aldrig vi skulle komma fram till något. men min älsklings ida var bäst och tog tag i det. sen blev det dax för idrott och jag ville ju såklart vara med. innebandy är ju kul! men efter ett tag gjorde det ont i mina lungor och ja, resten får ni lista ut själv. jag fick ont!
och efter det slutade vi ju och jag gick upp till cafeterian och ställde mig där och såg lodis ut tills Pär kom och typ.
- Hur är det Julia, du ser inte kry ut....har du gråtit?
- näää, men jag mår väl inte så bra heller. jag har rätt ont i lungorna.
- Vadå? Har du lunginflammation, nej du. det låter inte bra.
- Näää.
- Men kom med mig ska du få lite te, det är bra med varma grejer. har du inte nån som kan hämta dig?
- Okej.. Nej det har jag inte...
Och så följde jag med honom och fick te, Pär är himla gullig asså. Bjuder på saker hela tiden.
Efter det satt jag ett tag och väntade på bussen... När jag kommit hem så tog jag mig lite smärtstillande och hostmedicin och gjorde iordning en stor kopp te. Nu väntar jag på att få äta lite tacos och sen bege mig iväg till ida. Mys med henne och Linette ett tag tills vi går upp till hallen och lussenatta.  Nu måste jag nog ge mig av mot toaletten, känns som om jag är påväg att få ett riktigt hostanfall.

Haré bra allihopa, för det ska jag ha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0