Fix you

Oj, det var längesen jag skrev nått. dåligt av mig, men det känns inte som om nån läser och bryr sig om vad jag skriver. Men om ni går in här måste ni ju vilja läsa och då måste det finnas något att läsa.

Just nu ligger jag i min säng och kollar på film, jag är hemma från skolan. När jag vaknade imorse hostade jag och jag verkligen orkade inte gå till skolan ännu en dag med den där skithostan.  jag hade även ont i huvudet och lungorna. mamma gav mig en "mirakelkur"(iaf enligt henne) med varmt vatten med spanska halstabletter i. haha.

Just nu händer väl inte så mycket, vi går med stora kliv mot jul. Kan ni fatta att det bara är 20 dagar kvar? jag har lite ångest, för en liten sak. Men det ordnar sig väl i slutet hoppas jag. Det är massa med snö nu. mysigt. :) det började väl snöa massa på måndan och gjorde det till onsdan, igår alltså.

Igår hade vi uppvisning med tjejerna, jag var himla stolt. Vi har gjort ett bra jobb Ida. :D vi hade en avslutning också, så nu är det en månad tills vi får se dom igår, jag hade tårar i ögonen när vi sa hejdå och fick kramar.

Nu ska jag se på film, ha det bra fina människor.

Kommentarer
Postat av: Hanna

Jag läser. ^w^

Du skriver bra.

2008-12-04 @ 21:27:01
URL: http://helh.blogspot.com
Postat av: Hanna

Jag läser, och gillar dina inlägg. :D

2008-12-04 @ 21:49:17
URL: http://helh.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0