When you try your best

Skriver ett litet inlägg innan jag lägger huvudet på kudden och somnar. : )

Jag har inte gjort så mycket idag, kollat på one tree hill. det är verkligen beroendeframkallade. längtar tills vi får säsong 6, och det blir väl snart hoppas jag! jag har badat också, tagit det lugnt och fotat mina små gull.... nej, jag vet inte alls om jag kan kalla sunny och sandor för nått med gulligt, sötnosar låter mycket bättre. det föll också lite snö här idag också, men bara lite. var inne och kollade Idre fjälls hemsida, jag blev jättesugen på att bara åka dit och slippa allt. just nu vet vi inte när vi ska dit, hoppas på andra veckan i januari. det är skola då, men kanske missar den för Idre.

nä, nu ska jag nog sova. imorgon kommer ni antagligen inte höra ifrån mig. men oroa er inte, I will be back. Nu är min katt gosigast i världen och jag ska mysa sönder honom.

ha det bra fina människor.

When you try your best, but you don't succeed
When you get what you want, but not what you need
When you feel so tired, but you can't sleep
Stuck in reverse
And the tears come streaming down your face
When you lose something you can't replace
When you love someone but it goes to waste
Could it be worse?


ja, det känns lite så ja,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0