Björn Gustavsson!

http://www.youtube.com/watch?v=sIpKrQXOeYA&feature=related



Jag kan inte sluta kolla. :') så himla rolig och sööööt!

"Nu ska jag ta med mig en frivillig i publiken upp i luftenpå en flygtur, jag vet inte om det sitter en liten tjej här kanske som vill flyga med så är det bara att komma upp på scen åh... (det kommer en stor man som är mkt längre än Björn)  Du vill de ja. Då kan du ta plats. slappna av..ehmja. Happy  thought. Nu bered dig på en flygtur utan dess like. (tar om mannen midja) Nu bär det av, hokus pokus. ( Björn åker upp i luften) Nuu nuu lämnar vi marken.  Wåååhooo.. Vi kommer ju fixa det här, ta bara bort vairana(stavning?) på dvdversionen sen. På dvdversionen sen kommer det som om vi är två prinsar som rider på en osynlig arabisk häst. Det kommer se helt fantastisk ut. Jeeehohoho!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0