I'm sure that you know.

jadu, skolan idag då? ja den var bra tills innan hemkunskapen. Emelie gjorde bort mig totalt men det fixade jag sen, så det blev bra igen efter lunch typ. Hemkunskapsprovet då? jo det gick nog bra, jag hoppas på alla rätt. Har typ ett "test" på fredag i spanska men det kändes bra i datasalen idag. som om jag kunde allt så det behöver jag nog inte öva på så jättemkt. Men lite ska jag hinna öva på engelskan också, fast den är ju heller inte så svår. Alltså, jag vet inte vad du tycker om mig men ja. puss på dig. <3



Áll I really know is that you keep me from dying.


20:03,
jag vet inte. sitter och tänker lite. I wanna know if you fell the same.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0