Mr Lama!

Emelie tyckte jag skulle "BLOGGELILOGGA! :D" , och vad gör man inte för en vän?

Dagen har varit okej, eller ja. Mer än okej då. Alltså matten, jag förstår inte? Jag och Ida måste fått värsta tvättbrädorna. Guuud, va vi skratta. Ulf var så himla rolig, vi grät båda två. Fast Ida grät nog mest tror jag.
Läxförhör idag också i engelska gick bra. Har engelska till imorgon men det kan jag typ redan och spanska test till på fredag men det kan jag också bra faktiskt. Om jag har tränat på rätt saker. Min förkyldning är nog vid sitt slut och jag hoppas jag blir frisk till helgen då tjejerna kommer hit. Men jag har träning också, inte kul. Eller jo, men det är lite jobbigt att ha det på fredagar när jag kan göra så mycket annat. Men men, får skynda mig. resten av dagen har varit lite som vanligt tror jag. Aja, nu får det va slut tror jag.

Bye / Julia

"Sitt ner Mr Lama"   Max drar den bästa kommentaren.


Kommentarer
Postat av: Hjalmar

Haha, Mr Lama. XD

2008-02-20 @ 19:28:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0