I see you, from your eyes, your smile

jag sitter och fryser, det är så himla kallt nu för tiden. Pappa har ju tänt i kamin i vardagsrummet? det brukar ju göra hela huset KOKHETT, men nej. nu är det minus inuti mig känns det som. för övrigt slutar jag med godis i en månad framöver. Heja! ;) jag behöver erat stöd. Mamma, Lina, Emma, Martin och jag slutar med godis, pappa klarar det inte. dagen har varit helt värdelös, jag insåg försent att jag ville ut och gå. det blir att jag och emma fixar till det att efter träningen imorgon så går vi ut och går och sen myser vi till det på relaxen.


Baby seems like everywhere I go
I see you, from your eyes, your smile
It's like I breathe you, helplessly I reminisce
Don't want to compare nobody to you

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0