smart julia

haha, jag har kommit på varför jag oftast inte skriver långa inlägg och det enkla svaret på den frågan är att jag tror att folk skiter i vad jag tycker och tänker. Men just nu så kom jag på en liten sak, och det är ju så att människor går in på min blogg för att dom vill veta vad jag tänker. Annars skulle dom väl aldrig vara så dumma och gå in här och läsa eller hur? : ) Just de!
En sak jag stör mig på, det är när människor går in och kommenterar anonymt på en blogg och klagar på det den bloggaren skriver om. Men hallå?! Varför gå in på bloggen om man nu stör sig så himla mycket. Det är nästan så man vill skratta.

Det är något konstig på mina axlar, det ser ut som leverfläckar typ...fast dom är helt blodröda och det försvinner skinn runt omkring. Det ser jättefult ut. :( Och det funkar inte att smörja med någonting, så hej skolsyster!

M<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0