your heart is my sky

Vilken dag asså, mina lungor : ( jag mår inte bra. men jag vill inte missa något i skolan så det är bara att stå ut. Att hosta så man känner att man verkligen inte får nån luft, man kan inte göra annat än hosta. det är himla äckligt.  snart börjar jag väl hosta blod eller nått. nä, men ska börja med en stark medicin. vad säger jag inte men ahh.

Ida, bara så du vet älskar jag dig och finns om du vill prata?



En annan sak, att höra dig ledsen, gråta och att inte kunna få hålla om dig i en varm kram. det gör ont i mig. Jag är ständigt rädd att du ska bli sådär sjuk igen, en ständig oro. Att inte höra av dig på nån vecka och sen inte veta hur du mår och få samtal hem där du gråter och säga massa saker. Älskade du, du förtjänar allt bra här i livet. och höra dig säga att du inte förtjänar något som gör dig lycklig gör mig orolig. Jag älskar dig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0