come closer

Ja ni, nu sitter jag här igen efter en helg som...ja, vart försvinner mina helgar? fredags fikade jag efter skolan med pangbrudarna ida och ida<3 jag var på träning mellan klockan fem till åtta. jag kom hem, såg idol och gick och la mig för att på lördan skulle jag upp på kurs. det var jättejobbigt att gå upp men man gör väl det bästa av dagen och jag har faktiskt skrattat skitmycket under lördan. när jag kom hem åt jag och typ gick och la mig? gick jag upp tidigt för att gå till torsby, skulle bära ljus. efter jag gjort det fick jag komma hem till linette och vara med henne och ida! :) vi gick och såg på handboll och efter en stund åkte ida iväg. jag var så gentleman att jag följde linette hem(jag ville bära henne, men det fick jag ju inte?) och sen gick jag hem. :) nu har jag sett på one tree hill och gossip girl <3 och snart börjar parlamentet. :D

Imorgon är det skola igen, jag ska sova tidigt tror jag. på torsdag ska jag på björn? :O och sen är det ju lov snart också? och efter det är det ju prao. nej julia, ta nu och håll ut fem dagar.

döda min huvudvärk någon? :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0