smother me

jag är skit trött, somnade klockan halv tre på lördagsnatten och var uppe klockan halv sju på lördan. tävling typ hela dagen och bio med ida på kvällen (L) sen gick jag och la mig runt tio men somnade inte utan blev väckt av tom som möljde mig med samtal. runt fyra stängde jag av mobilen så han inte skulle ringa något mer. dryg! vid halv sex  var jag uppe och sju satt jag i bilen påväg mot kristinehamn. jag har haft praktiskt(att man är med och kör sakerna) kurs idag i 8 timmar och är helt slut. Imorgon ska jag på läger. : ( jag vill inte! kommer vara utbränd på onsdag, och en sak till gör mig jätteledsen... Ja, jag säger bara det smother me!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0