bed head

Enligt lyko.se :  
Leave-in balsam som skyddar skadat hår från värme, kemiska behandlingar & slitage. Väldigt utredand & därför bra för extensions. Ger en mjuk, len känsla utan att tynga ned håret.
Denna leave-in conditioner reparerar kluvna hårtoppar, skyddar håret mot väder och vind och gör det mjukt och friskt. Binder flygit hår. Används på vått eller torrt hår
.

                                                        ego boost



Enligt mig:
Jag plattar, blåser och sliter jättemycket på mitt hår men blir det slitet nån gång? nej.
den har produkten gör iaf mitt hår jätteplatt och lent som jag vet inte vad. jag älskar den här produkten och rekommenderar den mycket.  Kostar 200 kronor och är enligt mig värt priset
.
själv tycker jag inte doften är så god förrens man är helt klar med håret och har haft lite andra
produkter i men ja, alla har sin smak.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0