Danspalats dag 3

Idag var det typ sista dagen på danspalatset, sista danspalatset för mig :( Det känns faktiskt så himla tråkigt! Jag älskar dans och allt som har med dans att göra. Men eftersom det är sista året på fryken för mig så är det ju också sista året med danspalatset. Allt har ju sitt slut. Vi har ju spelat in en film under veckans gång. Kolla filmen här ! www.youtube.com/watch?v=fvTAKBjM3Ws . Jag lyckades undvika kameran denna gång, det är rätt skönt. Även denna dag har varit underbar, fast vädret suger ju! Men att dansa höjer humöret gånger typ 1000 (Y)


Ohhh jaaaa! För mindre än en minut sen avgjordes det! Färjestad blev för åttonde gången svenska mästare! :D Ska nog sova nu när jag är så glad. Kommer inte kunna blogga förren på lördag kväll :) Ska till kusin vickan imorgon och vara där till på lördag. åh så kul :) Hoppas ni får en riktigt go och glad påsk :D 


  Att min Eric ska åka, det vill jag inte!
Eric Antonsson <3

Kommentarer
Postat av: Tilda

söta som bara den är ni! :)

2009-04-09 @ 18:13:23
URL: http://tldz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0