Hos Vickan

Hej, tänkte skriva lite nu när vickan duschar. :) Mycket har hänt, eller ja. Jag har ridit väldigt mkt, igår red jag barbacka(för er som inte vet, utan sadel) och det gick jättebra, fast Vickan fick ju gå bredvid. Vi var också ute med Tilda och hennes häst. Hon är verkligen otroligt bra, fattar inte hur hon håller sig uppe på den hästen. Det stor mer på två ben än fyra. Kul var det iaf :)  Vi somnade väldigt tidigt idag efter att vi mockat och fixat i stallet. Idag gick vi upp nio-tio. Kommer inte riktigt ihåg. Vi åt frukost och sen spelade vi monopol och jag ägde vickan. Haha! Sen gick vi ut och red Giften. Jag fick rida mest men Vickan fick trava lite med honom. det tänkte inte jag gör. Han är hur stor som helst! Sen gick vi in och kollade en film sen tog vi ut Cyber på en tur också. Jag travade och han var i galopp ett tag :) Fast jag är inte kaxig när jag sitter upp på hästarna, oh nej. Imorgon kanske det blir en tur på giften, vi kanske rider barbacka två t på honom, vi får se. Sen ska vi ut med Johan också :) Hoppas ni har det bra. Puss :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0