I don't know the first time I felt unbeautiful..

Hej allihopa, hur mår alla? Hoppas ni mår bättre än mig iaf :)
Jag känner mig riktigt, nere. Eller ja, verkligen inte glad iaf. Dagens höjdpunkt var ju iaf gymmet eller Färjestads vinst. Nu står det ju 2-1 till Färjestad i matchen, och nu har dom två kommande hemmamatcher, looking good! Det är ju snart gossip girl ju, men vi ska ju snart äta så det blir att spela in det jag missar, för vill inte missa något! Efter det är det wipe out, haha. Det gör mig alltid glad det.

Är det bara jag som känner mig så konstig? Jag hittade en låt idag som passade perfekt, den beskriver mig precis!
I hope I'm wrong
But I'm not feeling very strong
I've been so up and down so sad
So happy, feeling good and bad
I'm young I'm old I laugh I cry
.

Jag hatar att vara ledsen, särskilt utan anledning.



Men jag hoppas ni får en bra kväll iaf :)

Kommentarer
Postat av: Amanda N

Vad är det för låt? Känner igen texten :P :)

2009-04-05 @ 20:44:16
URL: http://gympajag.blogg.se/
Postat av: Hanna

Så vacker du är, Julia.



Jag gillar att vara ledsen, på ett sätt. Eller, jag gillar att gråta. Men inte att vara ledsen. Förstås.

2009-04-05 @ 23:40:43
URL: http://helh.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0