Lista, woow!

ÄRLIGHET:

Ditt äldsta hångel? - 18 är han nu men då var han 16.
Hur många har du varit riktigt RIKTIGT kär? - Jag vet faktiskt inte..
Vad tycker du om kärlek? - Egentligen, utan kärlek skulle det vara rätt värdelöst!
När kramade du någon sist? - Haha idag.
Saknar du någon speciell person? - JA!
Har du svårt för att bli kär? -  Nej.
När kysste/hånglade du med någon sist? Tisdags.
När fick du senast en komplimang? - Ehm, igår?
Har du hånglat med någon av samma kön? - Nä!

 
HAR DU NÅGONSIN:

Varit medvetslös? - Enligt läkarna var jag medvetslös några sekunder när jag blev påkörd men jag vet inte om jag håller med dom.
Hånglat med nån riktigt ful? - Nej
Hånglat med fler än 50 pers? - Nä.
Hånglat med fler än 2 pers på en kväll? - Nej :)
Gjort något riktigt dumt?  Oh ja.
Gjort något du verkligen ångrar? - Jaa.
Varit nykter på nyårsafton? -  Ja.
Åkt ambulans? - Japp
Gjort nåt olagligt? - Haha, har jag nog :P
Fått din mamma att gråta? - Mmm.
Slagit ner någon? -  Nja, jag tror inte jag har styrkan till det...
Skämts över dina föräldrar?- Nja, det har nog hänt nån gång :P
Skämts över dig själv? - Haha ja.
Sagt jag älskar dig och menat det? - Jag säger väl det bara om jag menar det?
Tar du droger? - Varje dag, nejdå. Det gör jag inte.
Vilka kläder sover du i? - Trosor och t-shirt.
Vad hatar du verkligen? - Jag vet inte, hat är ett så starkt ord :S
Varit kär? -  Ja! Och jag är kär just nu också :)
Är du ensam nu? - Jaop.
Vill du gifta dig? - ja.
Vill du ha barn? - ja.
 



SENASTE PERSONEN SOM:

Sov i din säng? - Jag, men om man ska räkna andra så var det Malin och Linette. :)
Såg dig gråta? - Mamma.
Fick dig att gråta? - Det vet bara mamma.
Du gick på bio med? - Skolan? :P Innan dess var det Ida.
Skällde på dig? - Pappa.





DE SENASTE 48 TIMMARNA HAR DU:
Gråtit? - Ja.
Kramat någon? -  Ja.
Pussat någon? - Nej.
Köpt någonting? - Tuggumi :)
Saknat någon? - Ja!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0