Onsdag

Bra dag idag, lite tråkigt utan Ida men jag och Malin klarade oss ju faktiskt. Vi hejade på dig Ida ;) Fick reda på två prov idag. Eller en svenska nationell uppsats, VG+ och på spanskaprovet fick jag MVG. Det kändes faktiskt väldigt skönt! Nöjd är jag väl iaf, även om det kunde gått bättre på svenskan. Men Eva-Lena sa att jag hade skrivit en perfekt krönika så jag kan ju inte vara missnöjd. Jag gjorde en engelsk läsförståelse idag också, det gick ganska bra tror jag. Osäker på en sak, skulle inte vara skräll om jag tog fel. Men men, ska inte sitta här så länge för snart kommer min Eric! :)

Ha en bra kväll, det ska jag ha. Puss<3

Kommentarer
Postat av: Hanna

Åh, tack så mycket! :D <3

Men, nu har du bytt tillbaks ju! Haha, det märkte jag inte när jag tittade in nyss.

2009-04-01 @ 22:22:34
URL: http://helh.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0