Sabado

Jag har inte haft orken till att skriva på några dagar, jag vill inte sitta inne hela dagarna ju :) Vädret är underbart, men det är fortfarande massa snö här i mellantrakten, i torsby är det nästan inge snö alls. Jag är avunsjuk :) Igår var det skola och jag gjorde en återberättning i spanska, MVG! Åh va skönt. Sen gjorde vi en hörförståelse i engelska, tyckte faktiskt det gick bra. Och sen var det spexkort och jag blev inte bra på något av dom. Men vi får väl hoppas på det bästa! Sen blev det gym för min och Idas del. Vad jag älskar det! Sen åkte vi hem och fixade och så. Sen kom Max och Hjalmar, förlåt för jag är så tråkig :$ somnar hela tiden ju. Men jag hade det trevligt iaf. :) Ida sov här och på morgonen har jag fixat henne hår och sen har vi inte gjort så mycket, varit ute lite. Hon åkte nyss, så vi får se vad dagen bjuder på. Ska vara ute i solskenet iaf :) Ha en bra lördag puss! :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0