Back on track

Hej, nu är jag tillbaka också! Så nu ska väl uppdateringen blir lite bättre, men inga garantier säger jag bara. Dagen har ju varit rätt bra idag. Det gick faktiskt lätt att gå upp ur sängen, men jag vill egentligen inte vakna. Jag gillade min dröm så mycket. Haha, men den håller jag för mig själv. Jag fixade och så som jag alltid gör och skyndade ut till bussen. Kom till skolan och gick på den otroligt meninglösa livskunskapen. Vi gör ingenting! Bättre vi skulle haft sovmorgon där ju. Sen var det engelska nationella prov, muntligt. Det gick sådär. Man blir helt stum när man väl ska prata och det blir så fel. Jag får hoppas det gick någorlunda bra iallafall. Vi hade lunch och det blev kortspel med mina brudar som vanligt. Me like! =) Efter det var det resurs och no. Sen åkte jag till polisstationen för att fixa pass. Åh, det blev fult. Haha, men jag ska inte förvänta mig något annat ju. Efter det blev det kortspelning igen och sen gymmet med Ida. Sen träning med barnen för mig iaf, vi hade hinderbana och det tycker dom om tror ja. Sista träningen för mig så fick mig massa kramar. Alma var verkligen söt, kommer framsmygande och sen typ hoppar upp i mitt knä och kramar mig. Visst har dom varit jobbiga och inte lyssnat och allt såntdär, men gud vad jag kommer sakna dom! Nu efter träningen har jag mest tagit det lugnt. Ska nog snart sova. Sov gott underbara människor!

Kommentarer
Postat av: Hanna

De trycker liksom ihop pass och id-bilder! Skitknäppt!

2009-04-28 @ 16:25:47
URL: http://helh.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0