And though I may not look like much..

I may not have the softest touch
I may not say the words as such
And though I may not look like much
I'm yours
And though my edges may be rough
And never feel I'm quite enough
It may not seem like very much
But I'm yours



Idag orkar jag nog inte skriva så mycket, jag hade en otroligt bra kväll igår. Ni är verkligen bäst! Haha, jag, malin och ida drog ut och åkte moped imorse typ. Det gick jättesnabbt tyckte jag ;) Men det var kul! Idag har jag städat min garderob, rensade ut fyra papperskassar med kläder så nu är det lite mindre därinne! Sen så har jag plockat och städat i köket. Dammsugit har jag också kunnit med. Ner till torsby och fixa tapet och färg till rummet. Åh, det där rummet. Jag vill inte ha det. Jag vill ha ett annat. Ett utan dom där stora graderoberna som bara är ivägen och som man inte kan ta ut. Kommer aldrig få rummet precis som jag vill ha det tack vare dom. Jag hatar att ligga på nätterna och kolla på dom. Jag får panik, rummet känns så himla litet. Och jag hatar små utrymmen. När jag blir stor ska jag inte ha sånna garderober som går upp till taket iaf, det tycker jag är skitjobbigt och läskigt :S Konstig ja. Men vi hoppas tapeterna och det andra blir bra! Nu orkar jag inte skriva mer, som jag sa. Ett kort inlägg. Ha det bra!

Kommentarer
Postat av: Emma

haha! far du panik av garderoberna? lilla gullan :) du ar sa sot! saknar dig <3

2009-04-18 @ 08:47:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0