Onsdag

Igår skrev jag inget, men jag hade ju världens bästa sällskap här hemma och då är jag inte precis inne på datorn :) Som sagt kom Ida till mig igår och det var ju jättelängesen jag såg henne. Och det vill jag lova att det var skönt att träffa henne! Vi gjorde inte så mkt, låg mest och prata och bestämde att hon skulle åka med mopeden ner till torsby och köpa Ben and Jerry's. Lovely, fast jag åt ju ingenting av den men ja ;) Vi åt mat och sen kom min Eric! Hade inte träffat honom på jättelängesen, och det var himla skönt att träffa honom också. Han åkte väl hem och jag och ida gick och la oss. Typ vid elva så fråga jag ida om hon var trött och typ fem minuter efter som vi båda två :P Haha, typsikt oss. Idag gick vi upp och fick oss frukost. Sen fick jag prova idag moped, wohooo. Jag kör snabbt (Y)
Hon åkte hem sen, men det är lugnt. Hon kommer ikväll igen. Det gör också Malin och Linette. Åh vilken bra kväll det kommer bli :D Men först ska jag iväg till vetrinärer med Sandor. Han ska kastreras. Stackars liten :) Nej, jag ska nog hoppa i duschen nu ja :) Haré bra. Puss :*

Kommentarer
Postat av: Hanna

Åh, jag skulle så gärna vilja åka moped.. Är för feg, though. :s

2009-04-15 @ 19:30:12
URL: http://helh.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0