Ha d bra ;)

Jag somnade runt tre inatt, fattar inte att jag inte kunde sova. Jag hade ju gått en mil och styrketränat i 1 timme och 20 minuter? Och jag var faktiskt jättetrött, ändå kunde jag inte sova. Och mamma väckte mig klockan nio, åh vad sur jag var på henne då. Men jag gick väl upp :) Hela dan spenderade jag på mitt rum!
Nu på kvällen tog jag och Sunny en lång promenad på ungefär 9 km. Jätteskönt tycker jag.Sen dess har jag varit helt slut i kroppen :S Haha, klen ja. Men la mig i soffan ett tag iaf. Skönt att vila. Jag ska faktiskt sova nu, va beredda på att jag kommer vara inaktiv här. Mkt att göra!
Men ni får ha det bra till vi syns igen :) Puss :*

Förresten, jag har nackspärr! igen...

Kommentarer
Postat av: Ems

varst vad du tranar syrran! Jag langtar efter en langpromenad med dig <3 Jag ar i Fiji nu. Varmt vill jag lova. Klibbig luft och jag ar svettig igen.. det gillar jag! Ni har ingen sno hemma nu va? Det vill jag inte ha nar jag kommer hem. Bara en vecka och tva dagar kvar nu sa ses vi igen! I cant wait :) LOOOOVE YOU BABE!

2009-04-19 @ 09:39:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0