I don't even know me anymore.

Jag vaknade tidigt idag, redan vid nio. Men det kan varit för att jag somnat tidigt : ) Det är väldigt skönt att jag kan sova nu för tiden, visst vaknar jag varje natt men det är inte typ 20 gånger utan nu är det kanske 3. Men något som är hemsk är nog mardrömar. Jag hade en i torsdags natt, vaknade nästan skrikande och gråtande. Det konstiga var att Vickan inte ens hade hört mig det minsta. Det är ju bra. Men tillbaka till min dag, jag kände i morse att halsen fortfarande gjort riktigt ont, och halsmandlarna är fortfarande stora. Så det blev inget tränade för mig imorgon, får hoppas jag är lite bättre imorgon. För imorgon ska jag gymma! Idag har dagen mest flytit på, jag har haft så himla ont i magen. Inget hjälper ju heller, för det gör ont än. Farmor och farfar har varit här och ätit påskmat också. Det var trevligt. Igår förresten innan jag åkte hem från Vickan så åt vi mat med kusinarna och familjerna och så. Så det blev påskmat igår, idag och så ska vi till mormor och morfar imorgon och äta påskmat. Det värsta är att jag inte gillar det så mycket. Köttbullar, prinskorv, potatis och omelett är inget för mig. Köttbullar går ju bra om det är hemmagjorda men annars är det a big no for me! Det är jättejobbigt och bli bjuden och så kan man inte äta något typ. Har ni också fått den känslan av att ni sitter vid ett bord där alla njuter av maten men ni inte gillar den? Jag har det! Jag känner ofta så på julen och påsken, jag skäms över att jag inte gillar maten. Fast, en del saker gillar jag ju och det äter jag ju såklart :) Nu på kvällen har jag kollat på gossip girl och wipe out och sen hamnade jag här. Typiskt. Får se när det blir läggdags för mig :) Godnatt på er iaf! Puss :*


Är det bara jag som känner så eller känner du det också? Hur vi glider isär, eller ja. Vi ses nästan aldrig. Det kan gå dagar och till och med veckor innan vi ses och det verkar vara okej för dig? Eller vi ses väl i skolan men men. Jag önskar vi kunde ses mer men jag vet att du har andra kompisar du vill träffa, du vill träna och allt sånt där. Men jag önskar att du inte glömmer mig, för jag kommer ju alltid finnas där för dig. Även om det inte är tvärtom. Nu kanske det bara är såhär det känns för mig och du kanske inte alls känner samma som mig. Jag älskar dig.

Ibland önskar jag...äsch, det var inget.

Kommentarer
Postat av: ida

Jag är här och kommer alltid förbli här!

2009-04-12 @ 22:14:21
URL: http://alskamer.blogg.se/
Postat av: Kristin

vad är det som har hänt? :/

2009-04-13 @ 09:38:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0