.

Vaknade tidigt idag och gick upp och bäddade sängen. Jag hatar att bädda sängen! Men jag får faktiskt börja med det. Men duschade i en iskall dusch, inte kul! Och fixade och sånt. Som man alltid gör. Sen fick jag skjuts till skolan. Fick se min underbara Eric! Dagen gick rätt fort.. Allt flöt på bra och vi hade lektioner som vanligt, tills sista lektionen. Lärarna var kallade till ett möte halv fyra. Så vi fick sluta, men jag satt och väntade på att konfirmationen skulle börja. Så kommer lärarna, och berättar att Per har gått bort. Han fick ju en hjärninfarkt för en vecka sen och ja, nu gick det inte mer. Jag har så svårt att fattar när sånt händer. Jag hatar att jag inte är kapabel till att göra något. Men jag hoppas han får det bra där han är nu!

Ja, vad mer finns det att berätta.
Jag vill bara lägga mig nu i min underbara säng! 

Jag gillar de. :)
Och ja, jag har fixat mitt rum. Lite sådär ser det ut. Mer bilder kanske kommer.

Ha en bra kväll!

Eric är snygg, han ville att jag skulle skriva det. :D nejdå, men jag ville skriva det :)

Kommentarer
Postat av: ida

Ser ju inte alls ut som samma rum :) Super snyggt :D

2009-04-29 @ 17:36:26
URL: http://alskamer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0