Uppdatering, wow.

Verkligen förlåt för den dåliga uppdateringen, men när jag väl sitter vid datorn så har jag ingen ork. Jag har ingen ork! Till något. Eller jag har faktiskt lagt ner mig den här veckan med prov. Men jag har tränat ytterst lite, två gånger bara. Men jag har den där himla inflammationen i benhinnorna. Det förstör mkt, och ont gör det. Idag har jag haft en väldigt bra dag, Ida och Malin är världens bästa. Jag kan bara inte vara nere med dom och det är bra! Dom får mina tankar på annat liksom. Jag skulle kunna skriva hur mycket som helst vad som är bra med dom men det gör jag inte. Men jag hoppas dom vet det. Det vet ni va? Bra! Men som sagt dagen flöt på bra faktiskt, nationella matteprov på morgonen som för en gång skull kändes bra. Men det gick säkert skitdåligt. Så brukar det ju vara för mig. Efter skolan så gick jag till gymmet för att träna lite. Tränade bara armarna och magen eftersom jag har ont i benen. Men det var skönt ändå! Efter det åkte jag hem och åt sen drog jag iväg på spanskmötet. ÅH, vad jag längtar till Barcelona. Gud va kul! Förresten så var Marianne på mötet och hon sa att hon rättat provet, som vi hade igår. Kan ni gissa vad jag fick? MVG! Made my day. Nu blir det snart att hoppa i duschen och sen sova! Om det nu går, sover jättedåligt nu för tiden...

Mina sötnosar!


The best girls ever for sure!


Att livet kan vara så himla orättvist!
Eric<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0