Bra skoldag

Uppdatering från en väldigt trött tjej. Haha igår somnade jag i soffan och idag med. Sjukt trött. Har även varit på promenad idag. Jag tycker om det : ) Bra dag idag, hade case idag. Skulle kolla på människor på stan i gruppen, hamnade med Sara, Eira och Petra. Vi gick och satte oss på ecspresso house. Satt där och dikuterade det vi skulle och hade jättemysigt. Inhandlade nya skor också, mums!


Såhär såg jag ut idag med nyckeln i högsta hugg! Haha såg nu hur fult det var med dom skorna.

Åhh, någon som sett den där reklamen "If you're not in, you cant win". Det går hela tiden och jag stör mig! Haha, riktigt jobbigt.

Snart är det nog dax att krypa ner i soffan. Men blir nog att sova sen. Gud så skönt. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0