Frykenskolan

Jag har gått ur frykenskolan nu och ska börja på gymnasiet nu. Det jag kommer sakna mest från Frykenskolan är nog danspalatset. En hel vecka med bara dans. Och under dessa tre år jag har gått där så har vi fått spela in musikvideor. Tänkte lägga upp dom!
Här gick jag i sjuan. Tycker nog att den är bäst om man kollar hur samtidiga vi är?


Nästa går jag i åttan, här har ljudet borta vilket är väldigt synd. Jag tycker slutet är bäääst!
Slutet måste ses!


Och har går jag i nian. Själva dansen gillar jag inte så mkt och vi är inte alls samtidiga, men extramaterialet blir man så himla glad av! :D plus att jag är ju med i team snyggmicke som det finns kort på av någon anledning, kanske för att micke ligger därfram. haha vi vann iaf en nattcup i innebandy.
 

Haha, det är så himla roligt att göra!

Kommentarer
Postat av: Ida

Slutet ska inte ses :O

2009-08-11 @ 17:45:15
URL: http://alskamer.blogg.se/
Postat av: Hanna

Älskar också danspalatset <3

2009-08-12 @ 12:10:01
URL: http://helh.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0