I'd do anything for love

Har inte bloggat på länge. Eller 1 dag och 23 timmar tror jag. Det är ju egentligen inte alls mycket men. Jag har helt enkelt inte haft tid. Jag flyttar om två-tre dagar och jag vill verkligen försöka hinna med att umgås med dom flesta nu eftersom det alls inte kommer bli samma sak som när jag bor mestadelen i Torsby. Hoppas på att hinna med ungefär två kräftskivor, fest och en familjemiddag under helgen. Hur ska jag hinna? Har dessutom varit på två kalas(för samma person) och haft nattbesök dom senaste två dagarna. Idag satte jag upp gärdesgårdmed morfar och tjänade mig pengar.

Som vanligt så slog jag mig, jag är så himla klumpig. Mina ben ser verkligen ut som om jag vore 5 år igen. Dom får ta mycket stryk.


Mitt ben, bilden är gammal men det ser tup ut som nu.

Nu är klockan för mycket. Dax att hoppa i duschen. Ha det bra fina människor tills vi hörs igen! ♥

Kommentarer
Postat av: Hanna

Det ska bli himla intressant att läsa om flytten och skolan och allt. Men roa dig så mycket du kan tills det är dags!

puss

2009-08-14 @ 21:05:08
URL: http://helh.blogspot.com
Postat av: emma

Jag tror att du kommer att klara dig helt galant i Karlstad, dom första månaderna kommer kännas konstigt men sen så släpper allt och du kommer att trivas bättre och bättte :)

2009-08-15 @ 12:28:28
URL: http://gone4ever.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0