jag saknar dig

Okej, nu var det klart. Ida har blivit blondare, resultat får ni nog se på hennes blogg. Hon blir alltid lika fin hur hon ser ut så det går nog bra ändå. 

Berättar lite om dagen då. Vi fick sminka varandra, hamnade med en tjej jag inte pratat med förut men det är bra att lära känna nytt folk, eller hur? Fixade håret på Mikaela och pratade med alla tjejer. Så himla kul att alla har samma intresse. Mode, smink och hår typ? Sen gick vi på en liten rundtur i centrum och slutade väldigt tidigt. Nån gång vid ett och vi har ju verkligen inte haft en jobbig dag om man säger så!

Imorgon ska vi på en case-aktivitet och inte göra så mycket mer tror jag. På torsdag har vi en slags "nollning". Jag ser fram emot skolan så himla mycket. Trodde aldrig jag skulle kunna längta till skolan men det gör jag.


Haha, nu ska jag krypa ner i soffan en stund innan jag ska sova. Så med den "fina" bilden säger jag godnatt ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0