Linas birthday

Hade kul igår. Först så var det kul när det kom massa folk hit. Förfest typ! Sen åkte jag ner till kolsnäs. Det var inte jättemycket drag där men jag tänkte att har jag betalat in mig för 160 kronor ska det bli värt det och det blev det tillslut. Jag älskar att dansa! Kom hem runt två-halv tre.

Idag fick jag gå upp tidigt för att gratta Lina. Jag och Emma gav henne tre olika kokböcker. Kokbok för kära, medelhavet kök och thailänskt mat. Och hjärtmuffinsformar. Hoppas hon blev glad.
Nu har jag nyss varit ute och gått med Sunny. Skönt tycker jag. Det blir att hoppa i duschen nu. Hörs lite senare.



Puss från en gladare mig än på bilden! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0