Tisdag

Idag har det handlats kan jag lova! Eller ja, skor, tröja, grej till håret och sen hårspray. Men känns som om man vill försöka spara lite. Har även träffat våra vänner MAx och Hjalmar. Dom har inspekterat våran lägenhet och vi har haft det trevligt. Förutom när dom attackerar mig, de är lite läskigt. Okej, lite roligt också ;)

Jag och Maxi!


Idisen och hjalle.



Jag och Ida har även varit och handlat lite mer mat och tändstickor. Haha.


Min nya hårspray.

Det var en liten uppdatering från mig, keep reading sweetheart! ♥

Kommentarer
Postat av: mamma

ojdå, vad förvånad jag blir Julia...ny hårprodukt!! Puss på dig<3

2009-08-19 @ 14:40:42
URL: http://dontgo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0