Dec. 14, 2009

Puuuh! Shit va jag är stolt över mig själv. Har nu julstädat våran fina lägenhet. Dammat, putsat, torkat, dammsugit, diskat och torkat lite mer och rengjort toaletten. Har lyssnat på musik och hoppat runt och sjungit och dansat till. Riktigt jobbigt är det att städa, det kan man inte tro men det är det!

Idag vaknade jag upp bredvid min jesper. Som vanligt så åkte jag till karlstad och försökte sen plugga in lite engelska i huvudet, men gav upp efter ett tag. Åkte till skolan och hade prov i engelskan. Ska inte uttala mig mer än att det inte gick jättebra men men! Hade svenska och matte sen sluta. Åh va skönt för nu har vi typ inga mer pluggämnen det här året. Bara en mattelektion kvar och hälsopedagogik. Annars är det bara yä och bild och form kvar. Shit, nu såg jag vad klockan var! Snart halv tio ju. Herregud, måste duscha snart. Vi hörs imorgon mina kära. Kärlek! ♥


Hemma just nu, mysigt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0