felsms.com

Ska egentligen sova men skulle bara kolla hannas blogg och såg att hon länkat denna sida så blev fast vid den. Det är en sida där folk som skickat sms till fel personer lägger in inlägg, så kul. LÄÄÄÄS!


Till: Chefen
Sms: Går in och leker lite med mig själv i duschen nu. Önskar du var med. :P
Svar: Okej ?

Förklaring: Skulle skicka till min sambo men skickade till min chef. Jag tänkte ringa och säga upp mig för att jag skämdes så.
______________________________________________________
Till: Ny tjej
Sms: Jag hade riggat upp en webcam i går. Har allt på datorn. Hon var fan vild som en trasig karusell. Komma över på bio i kväll.
Svar: Jag vill aldrig mer se dig. Jag vill att du raderar filmen och bara glömmer mig. Om jag hittar filmen ute på nätet så har jag sparat det här smset som ett bevis och gör en polisanmälan.

Förklaring: Fan va arg hon blev. Klantig som jag är så skickade jag mitt sms till tjejen jag nyligen träffat och inte min polare som det var tänkt. Snabbt sett att bli av med en skitsnygg och superbra tjej.
____________________________________________________________
Till: Brorsan
Sms: Förstår om det kommer oväntat men jag vill att vi försöker ha sex i kväll. Jag älskar dig.
Svar: ? Fel i huvet på dig eller?

Förklaring: Skickade till min bror istället för min kille som jag väntat med att ha sex med ett bra tag. Tyckte det kändes som rätt tid och tyvärr så fick brorsan smset och det förstörde stämningen helt.
_____________________________________________________________
Till: Oscar
Sms: Jag tänkte göra slut med Oscar idag när vi träffas, önska mig lyckatill!
Svar: Kom inte idag, och ring inte!!!

Förklaring: Det blev så fel där, jag skulle skicka till en kompis men skickade till Oscar. Vi varken hördes av eller sågs på jättelänge.
______________________________________________________________
Till: Brorsan!
Sms: Jag har mina rosa tofflor på mig, kom och ligg med mig!
Svar: Jag tänder inte på din rosa tofflor, antar att du skulle skicka till Gustav.

Förklaring: Jag skickade till min bror istället för min kille, båda heter Gustav
______________________________________________________________
Till: Syrran
Sms: Jag har kuk
Svar: Ehh Jo jag vet ;)

Förklaring: Det skulle inte vara kuk ut kul och det skulle inte vara till syrran utan min nya tjej
______________________________________________________________
Till: Farmor
Sms: 1000 spänn om jag får vara din dildo för en kväll
Svar: Inget

Förklaring: Skulle skojja med en tjejkompis men skickade till min farmor. Förmodligen så märkte hon inte att hon fått sms. Men mina släktingar som bor i närheten och hjälper henne har 100% sett det. Jag skäms så jag dör
______________________________________________________________
Till: Mamma
Sms: Käkar du piller? Undrar eftersom jag kom i dig.
Svar: Vad har du ställt till med. Ring.

Förklaring: En tjej jag träffat ett tag skulle fått smset men min lilla mamma fick det. Pinsamt som f-n och jag fick förklara mig i timmar.


ASSÅ JA, K L O C K R E N T! Med de orden säger jag godnatt!




Kommentarer
Postat av: Anonym

underbart:)

2009-12-16 @ 12:43:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0