Ganska trött

God kväll! Har nyss plumsat i säng efter ett gympass på ungefär en och en halv timme. Väldigt skönt var det. Har duschat och så nu och ska snart lägga mig ner och försöka sova.

Har varit en okej dag, vaknade upp bredvid min finaste( ♥ ) och så var det bara att skynda att fixa allt och åka till stationen. Har skyndat hela dagen känns det som, hela tiden haft något att göra. Men en helt okej dag som sagt.

Hoppas på att kameran ska fixa sig snart också så det kommer upp lite bilder här, nya bilder alltså. Håller tummarna!

Så länge bjuder jag på en gammal bild, herregud vad min tunga ser stor ut. Haha nej godnatt med er!

Kommentarer
Postat av: Jesper :)

Är din tunga så liten då sötnos :P ? <3

2009-12-07 @ 23:10:32
Postat av: Julia

Klart den är :D <3

2009-12-08 @ 17:39:16
URL: http://dontgo.blogg.se/
Postat av: Jesper :)

hehe skojar bara med dig sötnos den är perfekt (A) :$. hehe. <3

2009-12-08 @ 18:05:24
Postat av: Hanna

Så himla, himla bedårande du är. Oh!

2009-12-09 @ 17:29:48
URL: http://helh.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0