Hockey

Godnatt måste man väl säga om det är natt? Jag sitter uppe och fryser, shit vad kallt det är. Kan inte ens sova för att det är så kallt. Har nyss tagit mig en jättevarm dusch, försökte få någon cirkulation i fötterna men det märkte jag att det inte var en så stor ide faktiskt. Nu har jag fått på mig strumpor, sockor, t-shirt och ligger under ett stort täcke. Gud va skönt. Det är ju så kallt ute, 25-? Jaha, så nu kan man inte vistas ute. Inte ens med långkalsonger, det är förresten väldigt obekvämt. 00.00 är klockan nu och  ska sova. Imorgon eller kanske ska säga idag så blir det ju fest!

Har iallafall varit och sett på sunnes a-lag spela träningsmatch med Emma och Jesper. Sunne vann! För er som inte förstod det så pratar jag om hockey!
Till sist vill jag säga att jag är himla kär i jesper ♥ och behov av nya bilder och godnatt!

Kommentarer
Postat av: Olivia, the one and only

OKej tack!

Måste bara säja att du och jesper passar så bra ihop!

2009-12-31 @ 10:09:10
URL: http://thesimplegirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0