Lite info om veckan

Okej, nu var jag färdigbadad och klar. Så skönt att ta ett avkopplande bad på fredagkvällen när man kommer hem från karlstad. Anledningen till att jag inte skrivit blogg sen tisdags är att i onsdags var jag helt enkelt för trött och igår funkade inte internet i karlstad.

Men i onsdags var jag i skolan, vi var på nån flummgrej i aulan. Hade två lektioner sen slutade vi. Jag och Ida åkte hem och åt mat och drog till stan för julklappshandling. Lite mer har jag fått in nu. Sen åkte vi och dansade.

Igår så var jag i skolan, eftersom det var nobeldagen så var det inga vanliga lektioner eftersom jag går på nobelgymnasiet. Riktigt rolig dag var det!
Efter det åkte jag hem och umgicks med malin min och ida! mysigt. Sen drog jag, ida och kimberly på ki balans. Skönt!

Idag har jag gått luciatåg, fyyyyra gånger. Inte alls nervös, som förra året då jag var iskall och så nervös så jag var påväg att spy. Men det kan ju bero på att jag och louise sjöng själva förra året och nu gjorde jag icke det. Slutade iallafall tjugo i elva idag. Tåg hem och nu är jag hemma :) tyckte det skulle bli skönt att komma hem till familjen men det är ju ändå bara pappa hemma. Ikväll blir det jesper! ♥

Hittade lite gamla och fina bilder från "förr i tiden"! haha.






Åhhh min sunny, hon är finaste hunden i världen!
Ja, ibland önskar man att man kunde spola tillbaka tiden!

Kommentarer
Postat av: mamsen

så söööt!

2009-12-12 @ 00:12:23
Postat av: Hanna

Åh, är du inte världens gosigaste?

2009-12-12 @ 17:22:11
URL: http://helh.blogspot.com
Postat av: Hanna

Jag saknar också frykentiden, så himla mycket. Visserligen har jag det hur kul som helst här, men jag saknar ändå alla människor så det gör ont ibland. (Speciellt julia, såklart.)

2009-12-12 @ 18:26:17
URL: http://helh.blogspot.com
Postat av: olivia

Gud va gulliga kort! :D

2009-12-13 @ 21:14:24
URL: http://thesimplegirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0