Mera höstprat

Nu har jag tränat klart. Det blev ett medelpass och 20 minuter på cykel och 20 minuter i gymmet. Nu är jag helt slut i kroppen, men sådär skönt trött. Kommer nog få träningsvärk imorgon. Välkommen, välkommen!

Har duschat och nu ligger jag i sängen och kollar gossip girl.

Imorgon ska jag sminka mig själv i höstfärger. Då blir det varm foundation, varmt puder, varm rouge, brun och gräddvit(?) ögonskugga, brun ögonpenna, svart mascara och lite annat. Sen ska vi ta med varma accessoarer. Jag tar med en orange halsduk och guldiga örhängen. Det kommer bli så fult på mig! Haha, kan redan tänka mig det. Jag tror det är som ett litet test för att visa att vi kan sminka höstar. Och så vi ska se hur fel det kan bli om man sminkar en vinter/vår/sommar i höstens färger.


Här är höstpaletten, fast den stämmer nog inte riktigt. För det finns inte så många som stämmer, iaf inte om man frågar Anna. Haha!

Efter skolan imorgon blir det Torsby och sen uppvisning. Mysigt!♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

hmmm, och jag som inte ær hemma och får træffa dig! Men hopaas det går bra på uppvisningen:) puss från mamsen!

2009-12-02 @ 13:56:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0