Onsdag

Hej! Sitter nu här efter en ganska skön dag. Började med yrkesämen klockan nio imorse. Vi såg på "Fashion" som är en dokumentär från fashion week. Det är väldigt intressant att kolla på det. Sen fick vi sminka nyårssminkningar, känns inte som om jag lärde mig så mycket av det idag. Men Jenny målade iallafall leopardsminkning på ögonlocken, det är så coolt! Sen hade vi hälsopedagogik och matte också. När jag kom hem började jag laga pannkakor, så duktigt av mig. Ida gjorde kladdkakor undertiden och det var smet överallt, så söt! Fick diska undan och så sen hamnade jag här och här kommer jag säkert vara tills jag ska och dansa. Sista träningen innan lovet i karlstad. Imorgon ska jag, Ida och malin ut och äta och på bio. För mig och Ida blir det som en liten firning för vi har varit sambos i fyra månader då!


Min Sunny Dream ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0