The day before christmas

God morgon! Hoppas ni sovit gott. Själv har jag inte gjort det. Hade en ganska jobbig kväll igår. Usch, hade så ont i axlarna, nacken, huvudet och ryggen så jag inte orkade hålla upp huvudet. Har haft ganska ont i flera dagar men det var nog värst igår! Idag är det bättre men fortfarande ont. Kollade på glasblåsarens barn igår. Det var en av mina favoritfilmer när jag var liten. Fast nu tyckte jag inte att det var lika bra men jag tyckte ändå det var ganska mysigt att se på den för då känner man sig så liten igen.

Jag vaknade ungefär vid nio men låg och drog mig till halv tio. Sen så har jag städat och ska väl snart försöka få i mig lite frukost. Jag gillar inte frukost och drar ut på att äta den jättelänge. Ibland 2-3 timmar. Idag blir det nog en promenad och sen ska vi göra lite julgodis och senare ikväll ska vi klä granen och sånt där. Mysigt! Men det kommer nog bilder och lite mer uppdatering senare. See you! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0