uptown girl

Hej hej! Kom nästan nyss hem från skolan. Har inte skivit de senaste dagarna för har haft ganska mycket att göra. Igår så åkte jag hem till torsby för att det var uppvisning, jättemysigt och alla var så duktiga! Och efter det så åkte jag hem och duschade och sånt och sen kom jesper till mig och sov hos mig. Imorse åkte jag med Ida och Hjalmar med tåget till karlstad. Vi låg och sov och helt plötsligt börjar någon skrika och vi blev livrädd. Hon skrek, hade panik och grät. Jag tyckte ganska synd om henne men jag blev ganska förvånad så jag blev lite fnissig. Men synd för henne att inte uppkopplingen i mobilen funkade!

Har haft ganska jobbig idrott idag! Men det är skönt att göra något på idrotten. Hade matte och datakunskap också. Ganska skön dag ändå, fast har känt mig ganska nere. Vill nog mest ha jullov nu och få komma hem en stund och få ta nya tag. Skulle vara ganska skönt. Snart blir det att träna, gud vad skönt.

Imorgon är det lussenatta och på lördag har Magnus 18 årsfest. Det blir inte att vara hemma så mycket i men det blir nog kul!
Jag längtar nog mest till sommaren tror jag! Jag vill vara brun igen.

Här gick jag i sjuan! HAHA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0