Äventyr

Kom hem förut från kusin vitamin och direkt kom min gosigt katt och hoppade upp i mitt knä och gosade med mig :* puss!
Haft en bra dag igår och bra dag idag. Jag och Vickan mockade igår och pysslade med hennes hår, det älskar jag. Och snygg blev hon också, fast det är hon ju alltid! Och idag red vi, och det gick skitbra och Cyber va snäll :) Men han fick panik om Vickan och Giften kom för långt bort, och det gjorde dom en gång. Vickan tappade kontrollen över Giften, han ville inte stanna.  Så ja, Cebbe fick panik och började sparka bakut. Jag tänkte: VAD SKA JAG GÖRA NU? Han ville inte sluta sparka, och så sen började han skena iväg och jag tänkte ingenting utan slängde mig av. Det som var coolt med det här, det var att jag inte var rädd en endaste sekund. Det var mycket snö, och jag fick bara ont i nacken och det hoppas jag går över snart. Men jag slängde mig på Cyber igen efter han skenat och vi äntligen fått tag på honom. Och då var jag inte rädd, jag behöll lugnt. Är lite stolt över mig själv faktiskt : ) Det blir att försöka igen under lovet nu. Nu ska jag dra och kolla på film :)  Puss ifrån mig :*

Kommentarer
Postat av: Anonym

coolt att du inte var radd lillasyrran :P det skulle jag ha varit, asradd! bra att det gick bra ocksa. Vill ju inte att nagot ska handa min sota lillasyster <3

2009-02-23 @ 09:06:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0