dagen

Nu sitter jag här efter ännu en dag i skolan, i min nya röda och blåa mysdräkt, I just love<3
Jag fattar inte vad det har varit med mig idag, det har ju inte varit fel, jag har mått så bra. Visst fanns det endel saker som gjorde det hela mindre bra och det är jag lite ledsen över men aja, det blev ju bra tillslut eller hur? Jag hoppas det ialla fall. Men annars så har jag möljt och mått bra. Jag måste få göra det, jag har ju sånna stora..hmm kommer inte på vad det heter. Just det ja, jag har sånna skuldkänslor, jag känner mig så himla dum. Jag vill inte göra något ledsen, men det verkar som jag alltid lyckas med det. Men nu skulle jag inte sitta och prata om hur ledsen jag är. För jag var ju så himla glad idag. Jag hade en bra känsla i magen. Nationella gick ju bra också, tror jag? Vi hade svenska och jag tror vår lärare vart sur på oss för hon gick ur klassrummet? Jag vet inte riktigt, jag satt och läste med musik i öronen (Y) Nej, nu måste jag nog dra. Hare bra allihopa :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0