Gym

Woho!
Idag har jag gjort min första dag på gymmet och flera kommer det bli. Idag hade jag provomgång och nu bannemej ska det köpas kort.  Ida och jag, vi ska bli biffar vill jag lova ;) okej, nej det vill jag inte bli. Men vältränad vill jag bli! Ida kom till mig igår och vi myste med fika och sen låg vi och pratade ett tag. Efter det så drog vi ut i snön med min syster i det fina vädret. Vi åkte bob och slängde oss i snön. Vi bestämmde oss för att åka lite spark och eftersom jag inte fick köra hela tiden gick det som det gick och vi hamnade i diket. Ida dååå! Men vi kom in tillslut, blöta och trötta :) Vi myste och åt och tillslut hamnade jag och ida i min säng(va fel det låter då) framför OTH!<3  Vi slocknade direkt när det var slut. Nej, jag är trött nu och ska nog äta snart. Harre bra allihopa, puss :*

Kommentarer
Postat av: Hanna

Tack för kommentaren, sötnos!

2009-02-25 @ 21:43:12
URL: http://helh.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0