Mysdag

Här sitter jag och klockan är bara nio. Varför får inte jag sova så mycket som jag vill va?
Tycker det är orättvist att jag knappt sover nått på nätterna, jag ligger där och vänder och vrider på mig och när jag väl somnar så går det några minuter så är jag vaken igen. Och sen får jag inte sova på morgonen utan ska vakna typ halv nio? Det suger. Hur ser dagen ut nu då? : ) Vi ska städa nu på morgonen och sen får jag nog skjuts in till torsby och valberget och där ska jag, Linette och Ida ha mys! Bara bry oss om oss själva och inte tänka på något annat. Vi ska mölja och hare bra. Efter det åker vi hem till Linette antar jag? och jag har träning i två timmar.. Efter det åker jag hem till Linette igen, det är iaf så jag har tolkat det att vi skulle göra.
Hoppas ni får en bra fredag och att ni tar hand om er!
Fortsätt läsa min blogg !

Kommentarer
Postat av: Kusin Emelie

Läs gärna min blogg också, skriver ju kanske inte så mkt intressant. Men jag skriver iaf =)

2009-02-08 @ 12:44:32
URL: http://idaemelielind.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0