Puss

haha, meningslös dag egentligen. jag har typ kollat på one tree hill säsong fyra hela dagen :$
förlåt för att jag inte skriver så mycket idag. men ska bara säga att jag varit himla lat idag tycker jag >.< fy på mig. mormor och morfar och farmor och farfar var här och firade mammsen också, hon fyllde ju år igår. sen så har jag inte gjort mer idag, oh herregud. bra att det händer mycket imorgon. för imorgon ska jag till branäs på dagen och till ida på kvällen med vargnatta tjejerna ;) minus är att jag ska upp klockan sjuuuuuuuu!


"I gave you my heart. That's all i that I can give you. And if that's not enough for you, I'm not enough for you."
Jag bara älskar one tree hill! Citaten därifrån är KÄRLEK!

 

Natti från mig :*


Kommentarer
Postat av: Your sister in Australia

ser att du hittat till min garderob. helt lugnt :)

Vad du ar fin vannen!

Ta hand om dig <3

2009-02-28 @ 06:48:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0