Torsdag

Hej! Det är redan torsdag? Vart tar all tid vägen? Jag bara undrar, för det känns som om tiden bara flyger iväg och jag står på samma ställe och inte hänger med alla andra. Det är så upp och ner just nu, ibland gillar jag min klass. Men ibland känns det som om jag verkligen inte passar in där, att ingen vill ha mig där. Jag får till och med ångest över det.  Och nu är det snart måndag också, det kommer det också vara ångest, för hela mitt liv kommer förändras känns det som. : S får hoppas det kommer gå bra!

Idag hade vi spanska första timmen, inte en så jobbig lektion. Vi tränade på dialogen vi ska spela upp imorgon, fast vi får ju se hur det blir med det. Efter det var det matte, som jag fattar något av. Hallelujah, för hur ofta fattar jag något av matte? Och jag och ida skulle prata med johan, våran rektor om elevens val men han hade glömt bort oss så det blir imorgon ist. Vi hade so i datasalen och fick jobba med buddismen. Sen var det bad, det där badet är lite drygt nu. Men inget att klaga på, bara att va med om man ska ha bra betyg! Efter det var det att snabba sig för ida var hungrig och vi gick och åt mat. Efter lunch hade vi svenska, men vi såg på den engelska filmen. Sen no och sen musik. Jag gick ner till torsby efter skolan och köpte hair manya dreamfix tror jag den hette. Gött vill jag lova!

Efter det vandrade jag vidare till ria och mormor och morfar och hälsade på dom och fick mat där. Fick låna en bok också, och när morfar skulle skjutsa hem mig så sa jag :
- Kör försiktigt nu!
- Jadå, jag måste ju va rädd om boken.

Alltid lika go min morfar ; *

Sen har jag varit ensam hela dagen, men Lina och Martin kom hem typ nyss. Skönt! Gillar inte att vara ensam. Nu sitter jag och myser med en filt omkring mig och ska nog snart sova. Puss och godnatt allihopa :*
                                    

Estoy pensando en ti ahora mismo...

Kommentarer
Postat av: Anonym

SÖTUNGE

2009-02-20 @ 19:29:36
Postat av: ida

Det kommer gå super bra!

2009-02-21 @ 19:06:03
URL: http://alskamer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0